Recenze-Shugo Chara

Já jsem to věděla!Já jsem věděla že propadnu tomuto,lidově označovanému "růžovému zlu" nádherná anime,bohužel plná růžových věcí a spíše pro děti,ale... ta kresba je děsně kawaiii!!

Jméno:Shugo Chara
Žánr:Komedie,Romantika,Fantasy(HEH? to fantasy mě docela udivilo...)
Typ:Anime
Autor:Peach-pit
Rok vydání:2006
Děj:Hlavní hrdinkou je školačka Hinamori kterou celá škola považuje za hvězdu a většina školy ji patřičně obdivuje ale Hinamori je přesný opak toho jak se může nejdřív zdát.Je spíš stydlivá a snaží se najít sama sebe.Navíc má poměrně trhlé rodiče kteří v jednom kuse skáčou okolo nejmladší členky rodiny Ami která touží být zpěvačkou a rodiče ji v tom plně podporují a zároven se předbíhají kdo má u dcery větší autoritu.
Hinamori se nejraději zavírá u sebe v pokoji a prostě přemýšlí ale jednoho rána se vše změní.Když se totiž probudí najde u sebe v posteli 3 vajíčka po počátečním šoku a domněnky že je snad splodila ( takhle situace je dost komická protože tam hinamori slušně raplí :D)se rozhodne patřičně se o vajíčka starat a prostě čekat co se stane.Vezme si je sebou do školní brašny a jako nic jde do školy.Jenže co ještě neví je že každé toto vjce obsahuje strážnou postavu která má člověka kteremu patří ochranovat a dávat mu sílu kterou pak může bojovat. Což ted zjistzí hned po rvním dni ve škole kdy se z prvího vejce vyklube malá růžová postavička a po dalších dnech další dvě.
Díky temto třem malím kulíškům kteří jí život spíše plní situacemi které neví jak řešit se dostane do spolku dětí které tyto andílky vlastní.Všem členů je jasné že Amu-chan bude zvláštní protože mít tři strážce bylo nadmíru neobvykle protože všichni měli zpravidla jednoho který vyadřovat jejich charakter.Amu se k tomu navíc zakouká do předsedy teto malé rady a tím si přivodí ne zrovna málo trapných situacích ke kterým ji občas dopomůžou její malý ochránci.Ale najdou se i nepřátelé kterým Amu překáží a s naží se dostat její ochránce do svých rukou....

Řeknu vám... tahle anime je opravdu hóóódně dětská,ale pobaví a je dobrá jako oddechovka. Jinak... i kdyby to bylo sebeděčtější dívala bych se na to kvůli Ikutovi.(Ještě večer v posteli jsem slintala)njn,moje slabost pro ouška a ocásky se projevila.I ksichty v anime stojí za to.Jo,a tím posledním obrázkem se nenechte zmást.Oni jsou jenom sourozenci,ale ta blondýna to chápe trošičku "jinak"